https://gateway.aryaktravel.com/api/

در تابستان ۱۴۰۲ به کدام کشور سفر کنیم؟

راهنمای سفر الهه ارباب جعفری 29 تیر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه
همیشه سفر به عنوان یک گزینه برای سپری کردن اوغات فراغت به شمار می‌رود. در این مطلب بهترین و محبوبترین نقاط را برای سفر تابستانی پیش رو به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین کشور برای سفر خارجی در تابستان 1402

تابستان همیشه بهترین فرصت برای سپری کردن اوقات فراغت و تجربه‌ی یک استراحت و تفریح با کیفیت و به یادماندنی است. اگر از دوستداران سفر و عاشقان مسافرت باشید حتما این روزها به فکر سفری تابستانی و هیجان انگیز خواهید افتاد. در این مطلب قصد داریم بهترین مناطق و مقاصد خارجی را به شما معرفی کنیم این مناطق چه از نظر مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های توریستی و چه از نظر هزینه بسیار مناسب هستند و بسته به سلیقه و بودجه‌ی در دسترس خود می‌توانید از بین این مناطق دست به انتخاب بزنید. 

باید در نظر داشته باشید هر مقصدی نسبت به موقعیت جغرافیایی از جاذبه‌های و تفریحات خاص خود برخوردار خواهد بود. در ادامه به معرفی مقاصد خارجی مناسب مسافرت تابستانی می‌پردازیم. 

 

مقاصد خارجی تابستان

ترکیه مقصدی ارزان و زیبا برای سفر تابستانی

قطعا ترکیه و شهر‌های مشهور‌ آن از اولین گزینه‌های پیش رویتان هستند. هزینه سفر کم، نزدیکی کشور ترکیه، سواحل بی‌نظیر و هتل‌های لوکس با امکانات عالی و همینطور جاذبه‌های دیدنی خیره کننده همگی مجموعه ای از دلایلی هستند که ترکیه را به کشوری عالی برای مسافرت تبدیل می‌کنند. ترکیه و بویژه شهر‌های ساحلی این کشور مثل آنتالیا و آلانیا در تابستان میزبان میلیون‌ها گردشگر بین‌المللی هستند. خط ساحلی طولانی، آفتاب درخشان، امکانات تفریحی و رفاهی بالا و اقامتگاه‌هایی مشهور در تابستان ۱۴۰۲انتظار شما را می‌کشند. 

کشوری به گستردگی و با پیشینه‌ای مثل ترکیه قطعا جاذبه‌های تاریخی فراوانی برای بازدید کردن دارد. این جاذبه‌ها برای هر قشر و گروه سنی مناسب بوده و می‌توانند بسیار سرگرم کننده باشند. از مهمترین جاذبه‌های تاریخ ترکیه می‌توان به مسجد ایاصوفیه، مسجد  سلطان احمد، شهر زیرزمینی کاپادوکیا، برج ساعت آنتالیا، و… اشاره کرد.  شما بر اساس شهری که با تور ترکیه به آن سفر می‌کنید، می‌توانید از این جاذبه‌ها بازدید نمایید.

سفر به ترکیه در تابستان


معروفترین سواحل ترکیه در هر منطقه

اگر قصد شما از سفر به ترکیه آبتنی کردن در سواحل معروف شهر‌های ترکیه است باید بدانید که به دلیل وجود مرز آبی فراوان تعداد شهرهای ساحلی در این کشور دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند. مارماریس، کوش آداسی، آنتالیا و آلانیا از جمله شهرهای توریستی و البته ساحلی‌ای هستند که از مسافران بین المللی میزبانی می‌کنند. در صورتی که با تور ترکیه به شهر آنتالیا سفر می‌کنید سواحل : پاترا، بلک، ساحل لارا، ساحل کنیالتی از مشهورترین سواحل شهر آنتالیا هستند. در صورتی که عازم مارماریس باشید و به این گوشه‌ی بهشتی سفر کنید، سواحلی مثل ساحل ایچملر،کلئوپاترا،  ساحل مارماریس و ساحل ترنج می‌توانند بهترین سواحلی باشند که می‌توانید در آن‌ها به تفریح و استراحت بپردازید. 


بالی مقصدی رویایی برای سفر تابستانی 

اگر به دنبال گوشه‌ای بهشتی و متفاوت می‌گردید و دوست دارید به مقاصدی جذاب با چشم انداز‌هایی رویایی سفر کنید، بالی می‌تواند یک پیشنهاد جذاب و البته لوکس برای شما باشد. اگر اولین بار است که نام بالی را می‌شنوید باید بدانید با کشوری سرسبز با پوشش گیاهی متراکم و سرسبز، هتل‌های خاص و مجهز و البته سواحل ماسه‌ای سفید و چشم اندازهایی باور نکردنی روبرو خواهید بود. بالی که جزئی از سرزمین اندوزی است، یک مقصد فوق‌العاده برای زوج‌های جوان و فرصتی عالی برای افرادی است که نیاز به استراحتی مرغوب در کنار ساحل دارند. یک یا دو تصویر از این مکان و هتل‌های مجهز بالی کافی است تا هوس سفر به این نقطه‌ی سرسبز به سرتان بیافتد. جالب است بدانید که بهترین زمان سفر به بالی تابستان است چرا که به علت موقعیت قرارگیری و نزدیکی به خط استوا، این مکان در سایر فصول با باران‌های بسیار شدید، هوای مرطوب و شرجی همراه است و از همین رو اغلب سفر دوستان برای سفر خارجی تابستانی خود تورهای بالی را انتخاب می‌کنند. 



سفر به بالی در  فصل تابستان

روسیه، جایی برای دیدن در تابستان

یکی دیگر از کشورهای مناسب برای سفر تابستانی خارجی، کشور روسیه است. روسیه به دلیل قرار گیری در نیم‌کره‌ی شمالی در پاییز زمستان و اوایل  بهار آب و هوایی سرد دارد و در تابستان با گرمتر شدن هوا شرایط مناسب و آب و هوایی معتدل را برای توریست ها فراهم می‌کند. روسیه در تابستان بسیار زیبا و سرسبز بوده و مناسب برای افرادی است که قصد سفر خارجی در تابستان را دارند. تور‌های روسیه شما را به بازدید از شهر‌های مشهور روسیه، یعنی مسکو و سنت پترزبورگ می‌برند و شما را با  دنیایی تازه و رنگارنگ آشنا می‌کنند. کشور روسیه از دسته کشورهایی است که می‌تواند هر مسافری را در فرهنگ و زیبایی‌های خود غرق کند. تماشای میدان سرخ مسکو، کلیسای رنگارنگ سنت باسیل، کاخ کرملین، مقبره لنین، شب‌های سفید روسیه و فستیوال‌های مختلفی که در این کشور برگزار می‌شوند همگی مجموعه ای از دلایلی هستند که روسیه در تابستان ها با موجی از مسافران خارجی مواجه می‌شود. 

سفر به روسیه در تابستان


ارمنستان انتخابی مناسب برای سفر تابستانی

ارمنستان مقصدی مقرون به صرفه و اقتصادی و همینطور جذاب برای گشت و گذار محسوب می‌شود. تماشای جاذبه‌های دیدنی ارمنستان در کنار لذت بردن از خوراکی ها و میوه‌های خاص تابستانی یکی از عواملی است که سفرتان به ارمنستان را به یادماندنی‌تر می‌کند. اگر طرفدار شرکت در جشنواره‌های متنوع و شاد هستید تورهای ارمنستان در تابستان را از دست ندهید. 

دریاچه سوان، صومعه تاتو، بازار گوم، کاسکاد و میدان جمهوری از جمله دیدنی‌هایی هستند که پیشنهاد می‌کنیم بازدید از آن‌ها را از دست ندهید. 

سفر به ارمنستان در تابستان

تایلند مقصد سرسبز و دیدنی

تقریبا همه خوب می‌دانند که تایلند مقصدی عالی برای سفر و تفریح به شمار می‌رود. ورود سالانه ۴۰ میلیون مسافر به تایلند صحت این مطلب را تایید می کند. جاذبه‌های تاریخ و طبیعتی خاص، خوراکی‌های عجیب و اشتها آور، سوغات و بازار‌های رنگی و مردمانی خونگرم و مهمان نواز از دلایلی هستند که این کشور را دیدنی‌تر می‌کنند. اگر به دنبال مقصدی تابستانی برای سفر تابستانه‌ی خود می‌گردید قسمت‌های شمالی تایلند می‌توانند انتخاب خوبی برای سپری کردن تعطیلاتی خاطره‌نگیز باشند. مناطق شمالی تایلند به دلیل نزدیکی به کوهستان، طبیعتی بکر و خوش آب و هوا دارند. با سفر به این نقاط با یک تیر دو نشان خواهید زد؛ چرا که این سفر برای شما بسیار ارزان‌تر از مناطق جنوبی این کشور تمام می‌شود. معبد آرون، ساحل کاتا، جیزه بون، دریاچه زمرد سبز، دره سام فون بوک، جزیره نانگ یوان و… از مقاصد محبوبی هستند که می‌توانید در سفر با تور تایلند، از آن‌ها بازدید کنید. 


سفر به تایلند در تابستان


مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk