https://gateway.aryaktravel.com/api/

قدرتمند ترین پاسپورت های جهان را به صورت زنده ببینید!

راهنمای سفر سید فرشاد فیض آبادی 08 اردیبهشت ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
گذرنامه(پاسپورت) یکی از ملزومات بی قید و شرط جهت هر نوع سفری به خارج از مرزهای کشور میباشد که درواقع مجوز شما از کشورتان جهت خروج و سندی برای تایید هویت شما خارج از مرزهای کشورتان است...

گذرنامه(پاسپورت) یکی از ملزومات بی قید و شرط جهت هر نوع سفری به خارج از مرزهای کشور است که درواقع مجوز شما از کشورتان جهت خروج و سندی برای تایید هویت شما خارج از مرزهای کشورتان است؛ اصطلاح "پاسپورت قدرتمند" یا "پاسپورت ارزشمند" به گذرنامه‌هایی گفته می‌شود که شهروندان آن بدون نیاز به روادید(ویزا) بتوانند به کشورهای زیادی سفر کنند؛ حال هرچه تعداد کشورهای ممکن جهت عزیمت بیشتر باشد، گذرنامه آن کشور از اعتبار بیشتری برخوردار خواهد بود؛ عوامل مختلفی که عمدتا به میزان تعامل سیاسی با کشورهای جهان و همچنین جایگاه اقتصادی تعیین کننده هر کشور مرتبط‌اند، در کسب اعتبار گذرنامه و عدم نیاز به سفر با دریافت روادید از سفارت کشور مقصد دخیل است.

وبسایت Passport Index به صورت کاملا به روز و در لحظه، فهرست گذرنامه‌های کشورها به همراه مشخصات کامل آن‌ها از جمله تعداد کشورهای معاف از صدور روادید و... را بصورت لیست یا در صورت نیاز با جزئیات بیشتر ارائه میدهد.

 

مقالات مرتبط

بلیط هواپیما چارتر و سیستمی

خرید آنلاین بلیط پرواز های داخلی و خارجی

رزرو آنلاین هتل ها

رزرو و دسترسی به اطلاعات کامل هتل های خارجی و داخلی

رزرو آنلاین تورهای مسافرتی

خرید انواع تور به مقاصد خارجی و داخلی

6LeGHqAdAAAAAGMcJx9a0GEt6VYJLCwBDG-kLkpk